ADMIN FELVÉTEL!!!!

2013.10.12 12:50

Szisztok!!

Szeretnék egy társadmint , mert (ahogy tapasztalhatjátok) nem nagyon van időm csinálni az oldalt és szeretném , ha valaki segíűíteni nekem. :) Jelentkezéseteket aze-mail címemre várom(zsuzs1998@citromail.hu). KÉT  HÉTIG várom jelentkezéseioteket(2013.10. 26-ig) Próbáljatok meggyőzni , hogy gyorsan tudtok beszereznni könyveket, hogy lesz időtök rá , nem hanyagoljátok el idővel (már 2 emberrel így pórulj jártam,. ezúttal óvatosabb leszek) Akár küldhettek nekem egy listát arról milyen könyveitek vannak és írjátok meg, hogy miért szeetnétek a társam lenni. :)

Előre is köszönöm, ha valaki részt vesz ebben a "versenyben"!!!!!! :)  És ne feledjétek , csak KÉT HETETEK van rá addig gyűjtsetek be minél több könyvet, mert ez a főnézőpontom és természetesen olyan fajat könyveket, amilyeneket az oldalra szoktam feltenni, de az sem prbléma, hiszen bővíteni kell a látogatóink számát. :)

Összefoglalva

-Csak 2013.11.26-ig jelentkezhettek és én 27-én kihirdetem az eredményt

-Küldjétek el a könyvlistátokat külön fájlba

-A tárgy mezőbe tűntessétek fel: "adminfelvétel"

:))))

Mégegyszer köszönöm és sok sikert!!;)